-44% Mayya Irdina 2.0 - Pecan Brown

TUDUNG SEKOLAH TANPA PIN PERTAMA DI MALAYSIA!!



 Kenapa anda perlu dapatkan Tudung Sekolah Mayya Irdina dari Himayya? 





AWNING LEMBUT

  • Gulung masuk beg pun tak patah
  • Tudung mesra ibu hihihi - senang jaga. basuh la cara mana pun. senang jaga

CUTTING MUKA DIJAMIN FIT dan KEJAP

  • Tak longgar dan tak ketat
  • Pasti ngam di muka anak anda

LUPAKAN SEGALA PIN DAN BROOCH


Design Mayya Irdina yang direka khas dengan saiz muka fleksibel memastikan anda tak perlukan lagi pin atau brooch.

Jauh sekali nak kena menjahit ruang muka besar nak bagi kecil.

Takde lagi la isu cari brooch pagi-pagi sebelum pergi sekolah :-)

Best kan?


KAIN BERKUALITI, TAK CEPAT ROSAK

  • Material lycra pandora - kain tak jarang dan tak panas.
  • Sesuai untuk aktiviti harian anak-anak yg aktif ; pergi tuisyen, mengaji, main di taman, kokurikulum, gotong-royong sekolah, main badminton, jogging di taman, eh semua lah!
  • Ringan dan cepat kering
  • Material mudah dijaga. masuk washing machine takde masalah.


Cara cuci pun senang. Malah tak perlu iron kot??


PILIHAN SAIZ TUDUNG:
*ukuran dan umur sebagai panduan sahaja.

  1. Ukur dari dagu hingga ke pusat anak.
  2. Kemudian tambahkan 2 inci.
  3. Pilih ukuran yang terhampir.


InshaAllah potongan itu sesuai untuk labuh depan dan belakang anak.


  


4 SAIZ FAVOURITE:

  • XS - anggaran umur sesuai dari  2 hingga 7 tahun
  • S  - anggaran umur sesuai dari 4 hingga 7 tahun
  • M - anggaran umur sesuai dari 7 hingga 11 tahun
  • L - anggaran umur sesuai dari 9 hingga 14 tahun
  • XL - sesuai untuk 13 tahun ke atas hingga dewasa - Labuh depan 23" dan belakang 28"


   Cara cuci pun senang. Malah tak perlu iron kot ? ?   


BAHU CANTIK TERLETAK

  • Tiada lagi bahu gelebeh jatuh menutupi separuh badan.
  • Mereka mahu tudung labuh di depan dan belakang sahaja tetapi bahu terletak.
  • Tidak perlu pin ! Shape tudung ini akan buat ia automatik terletak cantik !


   Ini dia ! ! !   


 Himayya persembahkan tudung sekolah idaman kanak-kanak masa kini, Mayya Irdina. 

 KENALAH ORDER SEKARANG SEBELUM OUT STOCK ! ! !


Macam mana tu ?

  1. Anda order sekarang.
  2. Pilih saiz yang anda mahu.
  3. Add to cart.
  4. Buat pembayaran.
  5. Order disediakan & Himayya terus membuat pengeposan.
  6. Anda akan menerima nombor tracking melalui emel.


Jom !
Pastikan anak anda memakai tudung sekolah paling bergaya tahun ini !

   BUAT LA TEMPAHAN SEKARANG ! ! !   


   *belian borong tudung sekolah boleh hubungi admin di 011-62667769   

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good

Mayya Irdina 2.0 - Pecan Brown

  • Hits: 5688
  • Brand: Himayya
  • Product Code: MI2-14
  • Availability: 5
  • RM 45.00
  • RM 25.00

Available Options