-14% Mayya Irdina 2.0 - Banana Pudding

TUDUNG SEKOLAH TANPA PIN PERTAMA DI MALAYSIA!!



Tudung sekolah Mayya Irdina dari Himayya


Kenapa anda perlu dapatkan Tudung Sekolah Mayya Irdina dari Himayya?



AWNING LEMBUT

  • gulung masuk beg pun tak patah
  • tudung mesra ibu hihihi - senang jaga. basuh la cara mana pun. senang jaga

CUTTING MUKA DIJAMIN FIT dan KEJAP

  • tak longgar dan tak ketat
  • pasti ngam di muka anak anda


LUPAKAN SEGALA PIN DAN BROOCH

 

Design Mayya Irdina yang direka khas dengan saiz muka fleksibel memastikan anda tak perlukan lagi pin atau brooch. 
Jauh sekali nak kena menjahit ruang muka besar nak bagi kecil.

Takde lagi la isu cari brooch pagi-pagi sebelum pergi sekolah :-)

Best kan?


KAIN BERKUALITI, TAK CEPAT ROSAK

  • Material lycra pandora - kain tak jarang dan tak panas.
  • Sesuai untuk aktiviti harian anak-anak yg aktif ; pergi tuisyen, mengaji, main di taman, kokurikulum, gotong-royong sekolah, main badminton, jogging di taman, eh semua lah! 
  • ringan dan cepat kering
  • material mudah dijaga. masuk washing machine takde masalah :-)

Cara cuci pun senang. Malah tak perlu iron kot??


PILIHAN SAIZ TUDUNG :
*ukuran dan umur sebagai panduan sahaja. 

Anda boleh dapatkan saiz yang tepat dengan
1.  Ukur dari dagu hingga ke pusat anak 
2. kemudian tambahkan 2 inci
3. Pilih ukuran yang terhampir.
  
InshaAllah potongan itu sesuai untuk labuh depan dan belakang anak.





4 SAIZ FAVOURITE :

  • XS :  anggaran umur sesuai dari  2 hingga 7 tahun
  • S   :  anggaran umur sesuai dari 4 hingga 7 tahun
  • M  :  anggaran umur sesuai dari 7 hingga 11 tahun
  • L   :  anggaran umur sesuai dari 9 hingga 14 tahun

dan tambahan

  •  XL :  sesuai untuk 13 tahun ke atas hingga dewasa - Labuh depan 23" dan belakang 28"


BAHU CANTIK TERLETAK

  • takde lagi bahu gelebeh jatuh menutupi separuh badan 
  • Mereka mahu tudung labuh di depan dan belakang sahaja tetapi bahu terletak.
  • tak perlu pin! shape tudung ni akan buat ia automatik terletak cantik!

Ini dia!!

Himayya persembahkan tudung sekolah idaman kanak-kanak masa kini, Mayya Irdina.


KENALAH ORDER SEKARANG :-)


Macam mana tu?
1. Anda order sekarang, 
2. Pilih saiz yang anda mahu,
3. Add to cart.
4. Buat bayaran. 
5. Order disediakan & Himayya terus buat pengeposan.
6. Anda menerima nombor tracking melalui emel.


BUAT LA TEMPAHAN SEKARANG. :)

Jom!
Pastikan anak anda memakai tudung sekolah paling bergaya tahun 2020 ni!

TEMPAH SEKARANG!!

*belian borong tudung sekolah boleh hubungi admin di 016-2151769 

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good

Mayya Irdina 2.0 - Banana Pudding

  • Hits: 7459
  • Brand: Himayya
  • Product Code: MI2-20
  • Availability: 13
  • RM 29.00
  • RM 25.00

Available Options